Verrichte werkzaamheden tijdens winterperiode!

Dinsdag, 3 maart 2015

Afgelopen winter zijn we druk in de weer geweest voor het aankomende seizoen. lees hier wat er allemaal is verricht...

Afgelopen winter is er door het bestuur en de waterbeheercommissie weer veel werk verricht om er aankomend seizoen weer een prachtig visjaar van te maken.
Zo is er veel gesnoeid en gemaaid bij al ons verenigingswater. Kanovijver, Walburgen, Kaaksedam en de gaten achter de dijk liggen er weer tiptop bij!
Tevens zijn al onze leden van de watercommissie aangesloten als vrijwilliger van Staatsbosbeheer, zodat ze ook (na overleg) mogen snoeien in de gebieden van Staatsbosbeheer.
Ook zijn de visvlonders weer uit de kanovijver gehaald. Deze worden binnenkort weer geplaatst aangezien het schaatsseizoen er bijna op zit.
Er is ook in ons clubhuis een hok/schuurtje gerealiseerd om daar al onze materialen en machines te kunnen stallen. Tevens is er een werkbank om ook onderhoud te kunnen verrichten.

Waterbeheer heeft ook bij Krib 4 een overstap geplaatst en is de route naar de krib weer goed begaanbaar gemaakt. Ook zijn alle overstappen langs de Waal met stukken tuinslang voorzien om zo de kleren en de spullen heel te houden met het overstappen.

We zijn als vereniging bezig om het een beetje gezelliger te maken in het clubhuis.
Zo hebben we deze winter een biljart kunnen kopen. Deze is door een groep van 12 man opgehaald, vervoerd, en met veel pijn en moeite zeer succesvol geplaatst. Dit oude biljart is helemaal opgeknapt en weer perfect in de lak gezet door onze huisschilder Henk Mazen! Hij ziet er fantastisch uit!
Nadat Henk daarmee klaar was vond hij het ook tijd om even de stoelen aan te pakken. Deze zijn zaterdagochtend allemaal geschuurd en afgelopen maandagavond ook allemaal opnieuw in de lak gezet.

Al met al een zeer productieve winter.