Teun Scholten JEUGDKONING 2016

Woensdag, 13 juli 2016

Jaaaa!!! De nieuwe Jeugdkoning is bekend! Teun was na een hele spannende strijd van 6 wedstrijden toch echt de beste van allemaal.. lees hier een kort verslag en kijk wie er 2e en 3e werd, wie de grootste vis wist te vangen. En wie is er sportvisser van het jaar geworden?!....

Vandaag werd de 6e en tevens laatste wedstrijd om het koningschap gevist. Er werd zoals gewoonlijk weer in de kanovijver gevist. Het weer zat niet echt mee. Ondanks een flinke regenbui werd er toch door bijna iedereen vis gevangen. Tim Joosten moest vandaag zijn best doen om een kleine achterstand in het klassement goed te maken. Tim werd vandaag 1e met 20 vissen en een totale lengte van 172 cm, maar was dit genoeg..? Joes Kersten ving vandaag ook goed, hij ving 13 vissen met een totale lengte van 137 cm. Sep Roelofs werd knap 3e met 12 vissen en 122 cm.

Er werd wisselvallig gevangen, waardoor het nog spannend werd in het algemene klassement. Ondertussen genoten de jeugdvissers van een frikandelletje en na het nodige rekenwerk was het bekend wie er dit jaar Jeugdkoning van H.S.V. de Snoek Gendt is geworden.

Teun Scholten ging er voor de 2e keer in zijn vissers carrieremet deze prachtige titel vandoor. Klasse gedaan Teun! Tim Joosten werd net als vorig jaar 2e in het klassement, wederom een top prestatie! Net als vorig jaar wist Jasper Straatman zichzelf weer naar een podiumplaats te vissen, Jasper werd uiteindelijk 3e in het klassement.

Klik >>>>HIER<<<< voor het volledige klassement.

De grootste vis werd dit jaar gevangen door Joes Kersten, hij ving een mooie zeelt van 23cm en ging met deze mooie beker naar huis. Sinds dit jaar is er ook een prijs voor ‘’Sportvisser van het jaar.’’

Als Jeugdcommissie hebben wij unaniem besloten dat deze prijs naar Lynn Janssen gaat. Hier mag je trots op zijn Lynn!

Na de uitreiking van de bekers mocht iedereen nog een mooie prijs uitzoeken van de goed gevulde prijzentafel, die mede mogelijk gemaakt werd door Welkoop Huissen. Wij willen Welkoop Huissen hier voor bedanken.
Marcel van de Welkoop kon helaas niet aanwezig zijn, maar deze wordt ook persoonlijk nog bedankt!
Ook werden onze andere sponsoren ( Toon en Rene ) in het zonnetje gezet door onze Jeugdleden.

Wij willen uiteraard ook onze jeugd en de ouders weer bedanken voor de mooie opkomst dit jaar en we hopen dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad. Wij hopen jullie ook volgend jaar weer graag terug te zien!

De Jeugdcommissie