As. zondag gaan we weer beginnen!!!

Dinsdag, 14 maart 2017

De senioren gaan van het weekend weer van start, zondag wordt de eerste van de 12 koningswedstrijden gevist! Wie gaan er dit jaar een gooi naar de titel doen????

Vorig jaar was het Jan Derksen die de strijd op de laatste wedstrijddag wist te beslissen in zijn voordeel!!
Gaat hij het dit jaar weer flikken? Of wordt het een van de vele anderen die azen op de felbegeerde titel!
Het wordt weer spannend want de laatste weken staan de meeste wedstrijdvissers al op scherp. Ik ben ze tegen gekomen op beurzen, in viswinkels, en aan de waterkant om de spullen en tactieken in optimale condities te krijgen.
De vangsten zijn de laatste weken op weer aan de betere kant. Het water is hoog maar gaat in loop van de week toch ook weer flink zakken, slecht teken?, goed teken? Zondag na de wedstrijd weten we het!

Zondag 6.45 loten in het Clubhuis!

ZONDAG is het  !!!!GAME ON!!!!

SUCCES!