Clubkas Campagne 2018!

Maandag, 12 maart 2018

H.S.V de SNOEK doet mee aan de RABOBANK Clubkas Campagne 2018!! Help de Club en STEM!!!

Met de Rabobank Clubkas Campagne steunt Rabobank Oost Betuwe het rijke verenigingsleven in Lingewaard en Overbetuwe. Hiervoor stelt De Rabobank een bedrag van € 75.000,- beschikbaar.
De leden van de bank bepalen hoe dit geld verdeeld wordt.

Hoe werkt het?
Ieder lid mag van 15 tot en met 30 mei in totaal vijf stemmen uitbrengen op zijn of haar favoriete clubs. Elke stem is geld waard. Dus hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe meer geld dit oplevert. De leden die mogen stemmen, ontvangen tezijnertijd een persoonlijke code en uitleg over de stemprocedure.

Let op! Alleen leden van de Rabobank Oost Betuwe mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Ben je nog geen lid, maar wel klant dan kun je tot 1 april 2018 lid worden en meestemmen tijdens de campagne.
Het lidmaatschap kun je aanvragen via de website van de bank www.rabobank.nl/oostbetuwe, onder het blokje “De voordelen van het lidmaatschap”.

Nadat je lid bent geworden ontvang je een per mail of per pos een unieke code waarmee je kunt stemmen. Stemmen kan van dinsdag 15 mei t/m woensdag 30 mei 2018.

Alles nog even op een rijtje:
Klant bij de Rabobank maar nog geen lid?
Vraag het lidmaatschap aan via www.rabobank.nl/oostbetuwe, onder het blokje “De voordelen van het lidmaatschap”.
Na ontvangst unieke code stemmen tijdens periode 15-5 t/m 30-5-2018.
Vraag je vrienden, kennissen en familie om te stemmen op H.S.V de SNOEK GENDT

DOE MEE!!!