Restaurant De Hemel

Restaurant en Brouwerscafé De Hemel is gevestigd in de Commanderie van St. Jan, een middeleeuws pand in het centrum van Nijmegen. Ons café en restaurant zijn geopend voor lunch, high tea, diner, borrels en feesten.

Borrelen enzo:
In het Brouwerscafé kunt u onder andere genieten van huisgebrouwen bier, likeuren en jenevers van Stadbrouwerij de Hemel Nijmegen. Tevens serveren wij de koffie van koffiebranderij Coffyn die ook is gelegen in het pand.

Diner:
In de Hemel kan je verrassend tafelen. Per persoon worden tot 8 verschillende kleine internationale vlees-, vis- en vegetarische gerechten geserveerd. Deze formule is een geweldige manier om eten anders te beleven. Doordat er diverse gerechten worden geserveerd kan je een rijkdom aan smaken proeven en genieten van verrassende combinaties.
Een gedeelte van het menu wordt geserveerd met spiezen. Het vlees wordt mals bereid in een speciale grill.
Het menu verandert regelmatig, onder andere omdat wij vinden dat het lekker is om het seizoen te proeven!

Lunch:
De Hemel is een mooie plek waar je lekker kunt eten en drinken. Met het mooiste terras van Nijmegen, kunstwerken van Marjan van Keeken en 2 mooie ruimtes (het Brouwerscafé en het Restaurant) hebben wij een unieke locatie in Nijmegen.

Bij de Hemel draait alles om beleving, je kunt er uitstekend koffie drinken van Koffiebranderij Coffyn of een biertje drinken gebrouwen door Stadsbrouwerij de Hemel. We hebben een lekkere lunchkaart met frisse salades, stevige soepen en heerlijke broodjes! En…omdat we nu weer het lente/zomerseizoen in gaan een frisse nieuwe lunchkaart…

Bezig met het plannen van een stadwandeling? De Hemel is een leuke locatie om bij te komen met een kop koffie (en lekkere appeltaart!)..

High Tea:
Wij serveren in de middag een High Tea. Wij serveren een bijzondere combinatie van hartige- en zoete hapjes, sandwiches, scones met clotted cream en marmelade, chocolade, petit fours en natuurlijk koffie en thee. Dit alles voor €18,50 p.p. Voor kinderen hebben wij een speciale prijs.
Onze High Tea is alleen mogelijk op reservering. Reserveren kan vanaf 2 personen en is ook mogelijk voor bedrijven

Feesten en partijen:

U kunt bij ons borrels, recepties, promotiefeesten en bruiloften houden.

De Hemel Restaurent & Brouwerscafé

Bezoekadres: Openingstijden:
Franseplaats 1
6511 VS Nijmegen

Maandag: 12.00uur – 18.00uur
Dinsdag tot en met Zondag: 12.00uur – 24.00uur
Borrelen vanaf 12.00uur
Lunch vanaf 12.00 tot 17.00uur
High Tea vanaf 12.00 tot 17.00uur
Diner vanaf 17.30uur

Website: De Hemel Restaurent & Brouwerscafé.