Slagerij Buurman

Wim Buurman heeft in Gendt al jaren een ambachtelijke slagerij in het centrum van Gendt, een slagerij met topkwaliteit. Naast vlees kunt u bij slagerij Buurman ook terecht voor verse groente en fruit.

Sinds juni 2007 heeft Wim Buurman een vestiging geopend in Huissen. Hij heeft er zelf ruim acht jaar gewerkt, voor hij in Gendt een eigen zaak startte. Zijn oudste broer Eef werkte er al en Wim heeft er van hem het vak geleerd. "De overname is een uitdaging voor me. Het geeft me een bijzonder gevoel. Gerard Zaat (de vorige eigenaar in Huissen) en zijn medewerkers stonden net zo achter de producten als wij in Gendt." Het is ook geen wonder, dat beide slagerijen veel in de prijzen vielen met hun producten.
Voor beide vestigingen geldt: "het vertrouwde blijft, maar wordt uitgebreid met het beste uit de andere vestiging".

Sinds november 1995 hebben wij een eigen worstmakerij. Dat de kwaliteit goed is merken wij dagelijks. De klanten komen vanuit de hele regio naar winkel.
Bijna alle vleeswaren en worstsoorten komen uit eigen worstmakerij, Hier zijn wij trots op. Echte toppers zijn onze rauwe ham, runderrookvlees en achterham.
Onze zwoerdjesworst, bakbloedworst en onze balkenbrij zijn op een vakwedstrijd onderscheiden met een gouden bekroning. Een bijzondere prestatie.

In onze groentewinkel is een ruim assortiment gekomen met rauwkost en gesneden groenten.
Iedere week bieden wij nieuwe salades en streven wij ernaar de nieuwe primeurs te bieden.

Bezoekadres Gendt  Bezoekadres Huissen Openingstijden: Contact:
Dorpstraat 28
6691 AX Gendt