Wiecherink Bouwmaterialen

Wiecherink Bouwmaterialen in Gendt levert alles op voor nieuwbouw, verbouw, renovatie of een kleine klusje in en om het huis. Wij geloven nog steeds in onze visie: ,,Als Wiecherink Bouwmaterialen het niet kan leveren, dan bestaat het niet.''
Aannemers, klusbedrijven en particuliere doe-het-zelvers behoren tot onze vaste klantenkring van. Zij weten dat je bij Wiecherink Bouwmaterialen op het bedrijventerrein in Gendt voor alle klussen terecht kunt.

Als u verder een kijkje neemt op deze website, ontdekt u dat Wiecherink Bouwmaterialen een zeer uitgereid assortiment heeft van professionele bouwmaterialen, doe-het-zelf artikelen en gereedschap van alle gerenommeerde merken.

Professionele kwaliteit tegen een scherpe prijs! Service en vakmanschap van het personeel hoeven wij niet te benadrukken, dit vinden wij gewoon vanzelfsprekend!

Wiecherink Bouwmaterialen is aangesloten bij brancheorganisatie Hibin en de inkooporganisatie van onafhankelijke bouwmaterialenhandelaren 4 Plus.

Wie zijn Wij:
Wiecherink Bouwmaterialen is trots op zijn rijke geschiedenis. In 1967 begon het bedrijf met de verkoop van hout. Door altijd soepel te anticiperen op behoeften en wensen van klanten is Wiecherink in Gendt uitgegroeid tot de regionale bouwmarkt voor professionals en particulieren .
Door onze brede kennis van bouwmaterialen kunnen wij u perfect adviseren en antwoord geven op bijna al uw vragen. En anders zoeken wij het voor u op! Ook denken wij graag met u mee om tot goede oplossingen te komen, en dat advies kost u niets! Vroeger was dat misschien heel normaal, maar het kan vandaag de dag dus nog steeds!
Voor professionals en particulierenen is Wiecherink Bouwmaterialen het juiste adres. Wij leveren professionele bouwmaterialen en doe-het-zelf artikelen van alle gerenommeerde merken.
Dat betekent professionele kwaliteit. Omdat wij zijn aangesloten bij inkooporganisaties Hibin en 4 Plus kunnen wij scherpe prijzen hanteren! Telt u daar onze service bij, het zeer uitgebreide assortiment en de vakkundigheid van onze mensen, dan weet u dat u aan het juiste adres bent!

Wij bezorgen op afspraak!

Bezoekadres: Bereikbaarheid: Openingstijden:
Nijverheidsweg 2A