Senioren vergunning

Wilt U lid worden van H.s.v. de Snoek ?!

Dat kan! Als U bij ons lid wordt krijgt U de Vispas van de Snoek met de Landelijke lijst van wateren.. Deze lijst van Wateren is te zien via de APP die U gratis kunt downloaden.  DE  VISPLANNER APP.
Hiermee kunt U in heel veel wateren vissen in Nedeland. Bekijk het filmpje maar is.

Onze eigen viswateren kunt U vinden onder het kopje "viswater", boven aan de pagina.
Daarin staan de viswateren uitgebreid beschreven met regels, vissoorten en andere informatie.

Onze vergunningen zijn te verkrijgen bij:

Bert v Vorsselen
Plechelmastraat 24
6691 XM GENDT

Jan Cornelissen
Huis te Gendt 29
6691 BN GENDT

ONLINE:
Wilt U liever lid worden en alles afhandelen via de email dan is dit ook mogelijk! Stuur ons al je gegevens:
Volledige Naam, Adres, Woonplaats, Geboortedatum.. U krijgt na ontvangst een mail terug met de bankgegevens van de Snoek om te betalen. Na ontvangst van de betaling sturen we U binnen 3 werkdagen alles toe!

Komt U toch langs dan krijgt U een formulier die u moet invullen i.v.m. de Vispas, uitleg over viswateren en waar U overal kunt vissen!
Wel stellen we het op prijs als U even een afspraak maakt met Bert of Jan, zodat U niet voor een gesloten deur komt te staan.

Lidmaatschap geldt van 1 jan tot 31 dec

Contributie:

Vispas

Afdracht Federatie

Contributie Snoek

Visrecht.

Totaal

vanaf 14 jaar

€ 15,00

€ 8,75

€ 16,00

€ 15,-

€ 54,75

Wordt je voor het eerst lid bij HSV de Snoek dan komt er eenmalige inschrijfkosten bij van  € 5,00

Ben je al in het bezit van een vispas van een andere vereniging. Dan blijven de kosten het zelfde, maar kun U via www.vispas.nl de dubbelafdracht terug vragen. Als je rekeningnummer bekend is bij Sportvisserij NL dan wordt dit binnen 3 weken terug gestort op uw rekening. Kosten die U terug ontvangt is € 20,25 euro!

Het jaar hierna wordt alles direct verrekend.

Als U meer informatie wilt of vragen heeft, kunt U altijd even bellen of mailen naar: hsvdesnoekgendt@gmail.com