Uitslag 1e wedstrijd 2017

Ja.. De wintercompetitie is weer begonnen.
Na een jaar lang waarin iedereen weer z'n eigen "clubwedstrijden" en alle overige wedstrijden heeft gevist is het weer tijd om de kou te trotseren met de ""Winterploeg"!
Vanuit alle windstreken kwamen de vissers weer richting De Betuwe. Rene kwam weer helemaal vanuit Elburg en Marcel vanuit het verre Brabantse land.
Elke jaar trotseert de Ploeg regen, wind, sneeuw en kou om een visje te vangen. Teun zei al gekscherend 21 seizoenen... en het kan zo maar is kloppen. Gezellig wintervissen is het Motto!!!
Omdat er een aantal vissers zijn gestopt waren er vandaag 3 nieuwe! Willem, Hans en Jan. Welkom Mannen!
Dan vandaag... Vissen in de Spiegelwaal. Nieuw water omdat we "nog" niet kunnen vissen is het Gat van Heteren. Menno is er nog druk mee bezig en wie weet kunnen we de volgende wedstrijd daar wel terecht.
Besloten werd om aan de Nijmeegse kant te gaan zitten, lekker met de wind in de rug.
Nadat Bennie de nummers had uitgezet en iedereen z'n stekkie had geloot, konden we uiteindelijk beginnen!
Al snel bleek dat er vis genoeg zat in de spiegelwaal...Veelal kleine vis.
Volgens mij zijn er uiteindelijk 2 a 3 half wasjes gevangen maar de wedstrijd werd gedomineerd door de voorn(tjes). Ook werd er zo links en rechts een snoekbaars geland maar deze telde voor een aantal helaas niet mee.
Na 4,5 uur was het Teuni en Jan die zich naar de winst wisten te vissen met 6,380 kg.
Net voor Marcel en Marcel die 2e werden met 6,280 kg
11 november mogen we weer... Tot dan!
 Plaats Deelnemers Gewicht Stek
 Teun Peters - Jan vd Kamp