Sluiting Clubhuis en aflasting wedstrijden! !!!!!(UPDATE) !!!!!

Dinsdag, 24 maart 2020

Sportvisserij Nederland vraagt alle hengelsportorganisaties alle wedstrijden en andere sportvisevenementen af te gelasten tot en met 1 Juni 2020. Wij, als HSV de Snoek, staan hier volledig achter. Wij sluiten ons clubhuis en lassen alle wedstrijden t/m 1 Juni af.

Bericht van sportvisserij van Nederland.
Naar aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het coronavirus in Nederland geeft Sportvisserij Nederland gevolg aan de oproep van het RIVM en de Nederlandse overheid. Sportvisserij Nederland vraagt alle hengelsportorganisaties alle wedstrijden en andere sportvisevenementen af te gelasten tot en met 1 Juni 2020.
Wij, als HSV de Snoek, staan hier volledig achter. Wij sluiten ons clubhuis en lassen alle wedstrijden t/m 1 Juni af. Dit geldt ook voor de onderlinge wedstijden op donderdag.
Natuurlijk blijven wij na 1 juni de landelijke adviezen volgen.
Hopelijk kunnen wij de wedstrijden na deze periode, in goede gezondheid, weer oppakken.
Vriendelijke groet,
Het bestuur HSV de Snoek.