Schaatsen alweer voorbij

Maandag, 13 februari 2012

De schaatsbaan is na een hele week open te zijn geweest, weer gesloten.

Nee week schaatsen zit het schaatsseizoen er weer op. De dooi is in getreden en zorgt voor veel water op de schaatsbaan.
Waar op sommige plaatsen wel meer dan 20 cm dik ijs lag, zal "als de temperaturen zo blijven" van het ijs binnen 2 weken helemaal niets meer van over zijn. Het was een schitterend plaatje bij de kanovijver, vele lachende kinderen en zelfs schoolwedstrijden werden er geschaatst. De Koek en Zopie tent maakte overuren, de vele kinderen die even lekker een warme chocomelk, erwtensoep, frikandelletje of broodje worst kwamen eten, of alleen even binnen kwamen om op te warmen maakte het hartstikke gezellig in het "Koek en Zopie Clubhuis.