Verkoopavonden Jeugdvergunning

Woensdag, 8 februari 2012

Jeugdvissers opgelet! Ook in 2012 kunt je weer lid worden van Hengelsportvereniging "DE SNOEK". Op 11 en 15 februari zijn de verkoopavonden in het clubhuis.

Er zullen ook dit jaar weer diverse wedstrijden worden gevist, waaronder 6 wedstrijden om het koningschap, Bemmel-Gendt wedstrijd en ook weer een ouder-jeugd wedstrijd.

Doordat het aantal jeugdleden elk jaar enorm toeneemt hebben we dit jaar besloten niet meer met de vergunningen langs de deuren te gaan. Dit jaar kun je de vergunning ophalen bij ons clubhuis op zaterdag 11 februari of op woensdag 15 februari, tussen 18:30 en 20:00 uur. De kosten voor een vergunning is 5 euro.

Kun je op beide dagen niet komen, dan kun je de vergunning ook kopen bij de Bruna te Gendt.

Alvast een goed visseizoen toegewenst!

De jeugdcommissie