Dagje polderjutten !!

Zaterdag, 14 maart 2015

Vandaag zijn we in samenwerking met de Waaljutters en de Gemeente Lingewaard een dagje wezen schoonmaken langs de waal en in de Gendtse polder.

Als vereniging hadden we ons aangemeld bij het project van de Waaljutters, om een dagje afval langs de waal en in de polder op te gaan ruimen. En aangezien wij vissers veel aan de waterkant te vinden zijn en ook graag in een schoon omgeving willen vissen, hebben we vandaag met 13 vrijwilligers een heel deel van de waalzijde en de polder schoongemaakt!
Het was een leuke en gezellige dag waar we in totaal 64 zakken afval bij elkaar hebben geraapt.

Hier een sfeerverslagje....

Alle vrijwilligers die geholpen hebben! (Ton de Haas & Coen v Vorsselen niet op de foto)