Uitslag Paaseieren wedstrijd !

Zaterdag, 31 maart 2012

Op zaterdag 31 maart werd weer de jaarlijkse Paaseieren wedstrijd gevist. 31 deelnemers, 1 visser had zich netjes ziek gemeld waarvoor ons dank.

De wedstrijdcommissie had weer een mooi aantal kribben bij elkaar gezocht zodat een ieder lekker kon vissen. Iedereen had prijs vandaag, ze gingen allemaal met een paar kippenbouten en 20 eieren naar huis.
De vangsten waren best redelijke te noemen en bij sommige heel goed!
Bert v Vorsselen ving aan de bovenkant 51,5 kg bij elkaar en liet Theo Kloppenburg die 26,5 kg ving en de rest achter zich. Aan de onderkant was het deze keer ook goed! Harrie Feijen kwam net een kilo te kort om Perry Rijndertse bij te blijven.
Perry ving 28 kg en verloor nog een aantal vissen doordat zijn net afbrak door de stroming maar het was net genoeg voor de winst.

De uitslag is te vinden onder Wedstrijden/uitslagen - of klik hier

Bij Jan Peters was het ook niet wild vandaag.... maar toch ving hij deze mooie roofblei nog!

Bert van Vorsselen had wel 30 van zulke brasems, met 51,500 kg werd hij eerste aan de bovenkanten.

En uiteraard is er altijd veel lol als je met Rob op de krib zit!