Uitslag 1e Koningswedstrijd

Zondag, 18 maart 2012

Op zondag 18 maart werd de eerste koningswedstrijd van het jaar gevist. Volle bak vandaag! 44 deelnemers, 1 visser verslapen maar kwam gelukkig toch nog opdagen.

Alle kribben had de wedstrijdcommissie vandaag nodig, zelfs de kribben in Bemmel en Lent.
Tijdens een winderig en koude wedstrijd waren de vangsten niet al te best voor de meeste vissers, maar toch waren er zo links en rechts een paar uitschieters. Vooral op de bovenkanten werden nog wel redelijke gewichten bij elkaar gevangen, aan de onderkanten was het sprokkelen.
De jongste van al de deelnemers, Harm Roording ving zowaar 28 kg bij elkaar en gaf iedereen het nakijken. Ger Rensen wist aan de onderkanten de winst te pakken met 7.5 kg.

De uitslag is te vinden onder Wedstrijden/uitslagen  - of  klik hier

Bij Ton was het ook niet best... op een paar donderpadden en een voorn na..

Leo pakte een 2e plaats en ving 6.100 kg bij elkaar op de onderkant.

Maar vooral heel veel turen naar een top die maar niet wil bewegen...

De winnaar van de bovenkanten! Harm Roording ving 28.000 kg bij elkaar!