Uitslag 2e koningswedstrijd !

Zondag, 15 april 2012

Op zondag 15 april werd de tweede koningswedstrijd bij de senioren gevist. Wederom een grote opkomst, 43 enthousiaste vissers hadden zin in een lekker ochtendje vissen!

Het weer was goed, af en toe zon en een straffe noorden wind zouden voor veel vis zorgen…
Er werd in totaal 352 kilo vis gevangen.
Op de onderkanten had Jan Derksen een drukke ochtend, hij viste 62,5 kilo bij elkaar en werd met overmacht winnaar. Michon Plönes werd eerste aan de bovenkanten, 49 kilo vis ving hij bij elkaar, waarmee hij John Boshoven (31,5 kg) achter zich kon houden.

De uitslag is te vinden onder Wedstrijden/uitslagen - of klik hier

Jan Derksen op archieffoto met een schitterende Haai, vandaag pakte hij de winst met ruim 62 kilo! Gefeliciteerd!