Opruimdag in de polder!!

Woensdag, 6 april 2016

Op zaterdag 2 april hebben we net als vorig jaar een zaterdag ochtend zwerfafval opruimen in de polder.

Dit allemaal in samenwerking met de Gemeente Lingewaard en project Schone en beleefbare Waal / Waaljutters 2016.
Als vereniging dragen we een steentje bij om onze polder schoon te houden en hiervoor krijgen we weer een financiƫle tegemoetkoming die we als vereniging goed kunnen gebruiken.

Het was een heerlijke ochtend om op tijd ruimen, onze polder ziet er weer spik en span uit!

We willen Rene Evers, Jaap Cuppen, Wim Rutten, Roel Derksen, Robin, Harm Roording, Theo Rutjes sr + Junior en zoon Koen, Gerrie Gijsbers, Ton de Haas, Coen v Vorsselen, Bert v Vorsselen, Roy v Moerkerk en Ger Rensen bedanken voor hun inzet!