Uitslag 6e Koningswedstrijd

Zondag, 17 juni 2012

Op zondag 17 juni werd de zesde koningswedstrijd bij de senioren gevist. De opkomst loopt gestaag naar beneden...33 deelnemers, dit zal mede door de vangsten komen, de vis wil nog maar niet echt los komen, afgelopen week was de vis overigens nog volop aan het paaien op de waal.

Vandaag was het Frank Enklaar aan de onderkanten die er met de dagwinst vandoor ging! Hij ving 18,7 kg bij elkaar, voornamelijk windes! Waarneem hij Luuk Dennissen voor bleeft! Aan de Bovenkanten was het Chris v Moerkerk die Joop van Roijen voor bleef, Chris ving 16,2 kg!

Klik hier voor de uitslag