A.s. zaterdag Kersenfeest Koppelwedstrijd!!!!

Donderdag, 27 juni 2013

Het Kersenfeest in Gendt gaat as. vrijdag weer van start. Dit betekend van vrijdag t/m zondag... kermis, braderie, spellen, feesttent, triatlon maar uiteraard ook onze Kersenfeest KOPPEL wedstrijd. Hier wat wedstrijd informatie...

De Kersen koppelwedstrijd zit VOL!!! Opgeven heeft geen zin meer.

Even wat wedstrijd informatie:

Aanwezig: 6.30 uur moet iedereen zich bij de wedstrijdleiding hebben gemeld.
Kom op tijd ivm met parkeren! Coen en Roy zullen iedereen naar de parkeerplaatsen toe leiden !!

We gaan om 6.45 uur loten.

Begin wedstrijd:   8.00 uur.
Einde wedstrijd: 13.00 uur.

Inleg geld per Koppel: € 25,-

Barbelen, Donderpadden en Paling tellen niet mee!!!  (zit deze wel in het leeftnet, dan volgt diskwalificatie).

Na de wedstrijd gaan we met z'n allen heerlijk barbequen. Vlees, salades en de sausen voor iedereen genoeg!

Alleen het drinken zal voor eigen rekening zijn!

Het Bestuur wenst iedereen een prettige wedstrijd met goede vangsten, en natuurlijk een heel fijne Kersenfeest weekend!