Verslag Kersenfeest koppelwedstrijd !!

Zaterdag, 23 juni 2012

Vandaag stond weer de jaarlijkse Kersenfeest Koppelwedstrijd op het programma! De gezelligste wedstrijd van het jaar, wie o wie gaat er dit jaar met de winst vandoor!?!?!

'S morgens om 6 uur stonden de verkeersregelaars al aan de poelwijklaan, omdat onze gebruikelijke parkeerplaatsen waren ingenomen door de kermisnomaden. Om half 7 had iedereen een plekkie voor z'n auto gevonden en kon er binnen een heerlijk bakkie koffie genuttigd worden. Rond 7 uur hadden alle 21 koppels hun krib getrokken en kon er van 8.00 uur tot 13.00 uur  gevist worden om de felbegeerde Kersen titel.

Tijdens de wedstrijd zijn Nel Rutten en Jolanda v Vorsselen in het clubhuis druk geweest met alle salades, sauzen, stokbroden ect. ect. klaar te maken voor na de wedstrijd. Want er stond na de wedstrijd een prachtig verzorgde barbeque klaar voor iedereen.

Terug naar de wedstrijd.... Net als de laatste weken zijn de vangsten nog steeds niet super te noemen. De echte topvangsten zoals vorig jaar, 100 kilo plus zou er vandaag niet in zitten. Maar het zou een prachtige strijd worden..
Het waren dit jaar de Moerkerkjes die aan het langste eind trokken.. met 16,200 kg werden ze winnaar! Kort daarachter met maar 600gr minder eindigde het koppel F Enklaar - P Rijndertse met 15,600 kg.
De derde plaats ging naar C v Vorsselen - C Remie met 14,500 kg.  Al met al was het een zeer geslaagde wedstrijd met goed weer en toch nog redelijke vangsten.
Na afloop werd er heerlijk gegeten en gedronken door iedereen, maar vooral ook heel veel gelachen!
hieronder de uitslag:

01 Chris v Moerkerk - Roy v Moerkerk