Uitslag 7e koningswedstrijd

Zondag, 8 juli 2012

Op zondag 8 juli werd de zevende koningswedstrijd bij de senioren gevist. De opkomst was vandaag een beetje minder, dit waarschijnlijk door het slecht weer en omdat er ook een wedstrijd in huissen op het programma stond.

24 deelnemers trotseerde vandaag de vele regen buien om een visje te vangen, Althans, 2 vissers waren na het loten van de kribben alweer heel vroeg richting huis. En hebben niet eens gevist, waardoor er andere vissers in de problemen kwamen met wegen!

Vandaag was het Bert van Vorsselen die weer een keer van zich liet horen, 27,8 kg wist hij te vangen aan de onderkant en hield iedereen achter zich vandaag. Zoon Coen van Vorsseling viste zichzelf naar een 2e plaats met 16,5 kg. Aan de Bovenkanten was het Roel Derksen die iedereen ver achter zich liet door een knappe 20 kilo te vangen, Ger Rensen werd 2e met 8 kilo.

Klik hier voor de volledige uitslag