Teun Scholten JEUGDKONING H.s.v. de Snoek

Dinsdag, 10 juli 2012

Vanavond was de laatste wedstrijd van de Jeugd competitie! Het was een super spannende strijd tussen Teun en Daisy om het koningsschap... EINDKLASSEMENT!

Vandaag is de laatste wedstrijd om het koningschap gevist. Het was vandaag spannend, want Teun Scholten stond tot vandaag 2 e in het algemeen klassement met een achterstand van 131 cm op Daisy Bisseling. Het was geen gemakkelijke opgave maar Teun Scholten deed wat hij moest doen, veel vis vangen! Hij wist vandaag 546 cm bij elkaar te vissen en werd daarmee vandaag 1e. Daisy Bisseling ving ook goed vis en werd 2e met 364 cm. Het bleef spannend tot de laatste minuut, maar na een hoop rekenwerk kwamen we tot de conclusie dat Teun Scholten koning van HSV DE SNOEK Gendt 2012 is geworden! Klasse Teun, en nogmaals gefeliciteerd! Daisy Bisseling werd 2e in het algemeen klassement en Rigo Degens werd knap 3e. Alle 3 kregen ze een mooie beker voor in de prijzenkast!

Ook de strijd om de grootste vis bleef spannend tot de laatste minuut. De 1e wedstrijd ving Jort Vermeulen een winde van 52 cm. Tot aan de dag van vandaag bleek dat ook de grootste vis te gaan worden. Maar daar kwam vandaag toch verandering in. Rigo Degens ving een grote brasem en een half uurtje later ving ook Stefan Rijndertse een grote brasem. Ze zaten beide op dezelfde steiger te vissen. Na afloop kwam het moment van meten. Beide dachten de grootste vis in het net te hebben, maar na 3 keer op verschillende manieren meten blijken beide vissen exact 56 cm lang te zijn. Beide krijgen nu dus een mooie beker voor het vangen van de grootste vis.

Rigo en Stefan vingen allebei op de laatste visdag de grootste vis van het seizoen: 56 cm.

Koning Teun. met als 2e Daisy, 3e Rigo en de grootste vis winnaar samen met Rigo.. Stefan Rijndertse!!!

Sponsors worden bedankt!!!!!

We hopen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad dit jaar en hopen jullie binnenkort nog te zien met de Ouder-Jeugd Koppelwedstrijd die gevist gaat worden op zaterdag 18 augustus. Inschrijfgeld hiervoor bedraagt 5 euro. Loten om 14:45 en er wordt gevist van 15:00 tot 17:00. Na afloop van de wedstrijd gaan we met zijn allen gezellig barbecueën. Inschrijven kan nog t/m donderdag 9 augustus bij Roel Derksen of Roy van Moerkerk.

Roy v Moerkerk: 06-23268692
Roel Derksen: 06-81402850

De uitslag van de laatse wedstrijd:

Plaats Deelnemer Aantal vis Aantal cm

14 Siebe v Merm

15 Jinte Sweeren

Eind klassement:

Plaats. Deelnemer. Aanral cm.
01 Teun Scholten

1473