Uitslag 8e Koningswedstrijd

Maandag, 23 juli 2012

Afgelopen zondag werd alweer de 8e koningswedstrijd van het jaar gevist. De opkomst was weer goed... 37 vissers hadden zin om te hengelen met een strak blauw lucht en een felle zon!

Na weken wedstrijden gevist te hebben waarin de vangsten zeer matig te noemen waren, zou het vandaag weer is een keer ouderwets goed zijn! Of het nou door het mooie weer komt, of dat de vis misschien eindelijk de paai periode heeft afgesloten.....De vis had weer honger!
Aan de bovenkanten was (Pietertje) Roy v Moerkerk met 29,6 kg iedereen de baas was, hij ving net wat meer als Harm Roording die wel weer goede zaken deed in het algemeen klassement! Aan de onderkanten was het Frank Enklaar die knap 22,8 kg vis bij elkaar wist te vissen en daarmee Joop v Roijen met 12,9 kg en de rest ver achter zich liet.

Klik hier voor de gehele uitslag.