Voorzitter geeft de hamer door!!

Maandag, 26 februari 2018

Na 14 jaar voorzitterschap geeft Wim Rutten zijn hamer door aan Jo Rensen.

Na 14 jaar voorzitterschap neemt “onze” Wim afscheid als bestuurslid van H.S.V. de Snoek. Afgelopen week tijdens de jaarvergadering werd het hamertje doorgegeven aan Jo Rensen.

In de 14 jaar heeft het bestuur onder het bewind van Wim Rutten veel bewerkstelligt . Om maar even een paar dingen te noemen.. De verlopen visrechten zijn hersteld zodat we weer overal mochten gaan vissen. Er is een prachtig clubhuis gekomen, waar we veel tijd en energie in hebben gestoken.
Ook is hij opgeleid door sportvisserij NL als vismeester. Kinderen les geven op school en daarna lekker met ze gaan vissen was zijn passie!
De kanovijver is om getoverd van een ouwe volgegroeide kikkerput naar een prachtig viswater met fantastische visplaatsen voor jong en oud! Dan hadden we het graskarperproject nog, en ook dit was een waar succes!
Wim was verder ook erg betrokken bij verschillen takken in de vereniging wat hij gelukkig nog wel blijft doen. Zo verzorgt hij nog steeds de dameswedstrijden en zit hij in de wedstrijdcommissie. Het waterbeheer zal hij zo nu en dan nog steeds bij staan. En het lesgeven zal hij nog doen, maar daarvoor is hij op zoek naar een leuke enthousiaste vervanger.
Wij willen Wim hartstikke bedanken voor al zijn inzet voor de vereniging en we zullen je bulderende lach missen aan de bestuurstafel! Gelukkig blijf je nog wel erg betrokken bij onze mooie vereniging!
Ook wensen wij Jo erg veel succes en plezier als nieuwe voorzitter!