Competitie gaat weer van start !!

Dinsdag, 12 maart 2013

A.s. zondag 17 maart gaat de competitie van de Heren weer van start. Hoewel een groot deel van de regionale (wedstrijd) vissers nog langzaam uit de winterslaap ontwaakt, staan de wedstrijden toch echt alweer volop voor de deur...

Even leek de Lente er echt aan te komen, maar deze week en waarschijnlijk ook a.s. zondag zal het koud en nat zijn want de winter is er nog steeds!!!
De verwachting voor het weekend ziet er niet al te best uit. Een stevige depressie ligt net ten westen van Nederland en laat regen en bewolking met speels gemak boven het land tollen. De temperatuur blijft hoogstwaarschijnlijk zowel overdag als ’s nachts boven het vriespunt.

Dan de wedstrijd. Na een spannende competitie vorig jaar waaraan Roel Derksen aan het langste eind trok, zal het zondag allemaal weer opnieuw gaan beginnen, wie trapt er goed af? Want de eerste klap is een daalder waard!
Er is tijdens de jaarvergadering besloten dat we geen 3,5 uur meer vissen maar 4 uur! We gaan een kwartier eerder beginnen en vissen een kwartier langer dan voorgaande jaren.
Vissen van 7.30 uur tot 11.30 uur, en er wordt geloot om exact 6.45 uur. We kijken even hoe dit qua tijd allemaal verloopt, misschien dat we met de andere wedstrijden iets eerder gaan loten. Zorg dus allemaal dat je rond half 7 aanwezig bent, dan kan de wedstrijdcommissie op tijd beginnen met loten.

Opgeven voor de wedstrijden bij Bert van Vorsselen tel: 0481-421043

Of online opgeven klik hier

Verder wensen wij iedereen een fijn visseizoen.