Bent U klaar met binnen zitten?!?

Donderdag, 30 april 2020

Klaar met het binnen zitten, in deze coronatijd, kom naar buiten en gooi een hengeltje uit. Rustig in de natuur aan de waterkant zitten en genieten van al het moois om je heen.

Lekker tot rust komen. Dat kan ook prima op 1,5 meter afstand, met kinderen of een vismaat of met moeders de vrouw.
Met je vriendjes een hengeltje uitgooien. Zo kun je lekker buiten bezig zijn.
Wedstrijden zijn op dit moment niet mogelijk.
Wij als hengelsport vereniging de Snoek Gendt hebben veel viswater in beheer, waar u kunt vissen
op vele vissoorten.
De kanovijver, met zijn steiger en vlonders, is in het bijzonder geschikt voor de jeugd en oudere
visser. In het water van Walburgen zitten veel Karpers, maar is ook geschikt voor andere vissers. In de Waal
zijn de vissoorten heel divers. In de kanovijver en op walburgen is loodvrij vissen verplicht.
Een jeugdvergunning, tot en met 15 jaar, kost € 5,00 per jaar.
Voor meer informatie kijk even onder het kopje Vergunningen of lneem lekker op je gemak de site even door...

contacten:  mailen kan via hsvdesnoekgendt@gmail.com  (binnen een dag bericht) Of via ons secretariaat op tel. 0481- 421043 na 18.30 uur.