De Jeugdwedstrijden beginnen DINSDAG

Maandag, 8 juni 2020

As dinsdag 9 juni gaan we weer lekker vissen met de jeugd! 17.45 aanwezig. 18.00 uur loten en vissen van 18.15 tot 20.00 uur.

Eindelijk hebben we weer groen licht voor de onderlinge jeugdwedstrijden! Dinsdag 9 juni kunnen we deze weer hervatten. Er zullen wel een aantal regels gelden om alles veilig te laten verlopen.

- Alleen jeugdleden van H.S.V. De Snoek Gendt kunnen deelnemen.
- Het clubgebouw blijft gesloten.
- Niet eerder dan 17:45 uur aanwezig.
- Aanmelden kan bij aankomst aan de tafel bij de jeugdcommissie. Heb je jezelf aangemeld, blijf dan niet bij de tafel staan.
- Bij aanmelding het inleggeld á 1,00 euro graag gepast betalen.
- Per jeugdlid mag maximaal 1 ander persoon mee om te helpen.
- Het loten gaat door middel van het pakken van een papieren lootje. Pak in één keer een lootje zonder de rest aan te raken.
- Na het loten pak je ook een emmertje voer. Zorg dat deze na afloop schoon terugkomt.
- Na het eindsignaal blijft iedereen op zijn plek en wacht totdat de jeugdcommissie komt meten. Na het meten verzamelt iedereen zich voor het clubgebouw en loopt dus niet mee met de jeugdcommissie tijdens het meten.
- Na afloop vindt de prijsuitreiking plaats voor het clubgebouw.

Als iedereen zich aan deze regels houdt, kunnen we op een veilige manier toch weer de onderlinge wedstrijden hervatten. Wij kijken er naar uit en zien jullie graag dinsdag 9 juni aan de waterkant. Tot dan!