Uitslag "2e" jeugdwedstrijd

Woensdag, 10 juni 2020

Afgelopen dinsdag werd de weer gevist bij de jeugd! 10 deelnemers deden er mee, en de vangsten waren prima!!!

JAAAA!! We hebben weer de 1e wedstrijd gevist bij de JEUGD!
En wat was het goed! De opkomst viel nog wat tegen maar met zulke vangsten zullen er snel meer deelnemers zijn..
De visjes waren nog niet echt groot, de grootste van vandaag werd gevangen door Sep Roelofs. 16 cm.
Stefano had er nog heel even een duik eend aan, die ging er vliegen en Stefano was heel zijn tuig kwijt.
Ivo zat redelijk goed te vangen, maar de beste van vandaag was de visser die voor de eerste keer meedeed! LEV JANSSEN!! Gelukkig wist hij nog te winnen want hij was de helft van zijn vangst kwijt geraakt door een gat in zijn leeftnet!
Van de week even maken Lev,😉 topper! Van harte gefeliciteerd.

Volgende week gaan we er weer tegenaan!! Tot dan!

Hier de uitslag:
1. Lev Janssen 18 vissen 194 cm