Jeugdwedstrijden H.S.V. De Snoek Gendt gaan weer van start!

Vrijdag, 3 mei 2013

Ook in 2013 gaat onze jeugd van H.S.V. De Snoek Gendt weer strijden om die fel begeerde titel.....

Er zullen dit jaar 6 wedstrijden om het koningschap worden gevist. Daarnaast wordt er ook nog een Gendt-Bemmel wedstrijd en een Ouder-Jeugd wedstrijd gevist. Wil je graag mee doen met deze viswedstrijden en ben je jonger dan 17 jaar, dan kun je vooraf aan de wedstrijd nog bij ons lid worden. De kosten voor een vergunning bedraagt 5 euro.

Op dinsdag 14 mei wordt de 1e koningswedstrijd gevist. Aanvang wedstrijd 17:45 uur en er zal gevist worden
van 18:00 tot 20:00 uur.

We zien jou ook dit jaar weer graag aan de waterkant zitten!

Ps. de Jeugdvergunningen zijn ook verkrijgbaar bij de Bruna Gendt.

De jeugdcommissie
H.S.V. De Snoek Gendt