Uitslag 4e Koningswedstrijd Jeugd.

Dinsdag, 18 juni 2013

Vandaag is de 4e wedstrijd om het koningschap gevist. Het was erg warm, maar ondanks dat wisten 24 van de 25 jeugdvissers vis te vangen. Er werd vandaag weer gevist in de Linge bij het kasteel in Doornenburg.

Teun Scholten wist vandaag 1e te worden met een totale lengte van 178 cm met 12 vissen. Hij ving vandaag tevens de grootste vis, een grote brasem van 58 cm, waarmee hij nu dus aan de kop staat met de grootste gevangen vis van ‘t seizoen. Helaas wist hij ook een vis van hetzelfde kaliber vlak voor het net te verspelen.
Sem Plönes liet ook vandaag weer van zich horen. Hij viste zichzelf, net als vorige week, weer naar een knappe 2e plek! Hij ving vandaag 13 vissen met een lengte van 153 cm. Klasse gevist Sem! Jasper Straatman heeft vandaag ook goed gevist en werd vandaag 3e met 7 vissen en 99 cm.

Volgende week dinsdag wordt alweer de 5e koningswedstrijd gevist. We hebben het al vaak gezegd, maar voor de laatste keer: Zorg dat je op tijd aanwezig ben, want we willen graag om kwart voor 6 beginnen met loten!

Tot volgende week!

Plaats: Deelnemer: Aantal vis Aantal cm