As. zondag begint de competitie weer bij de Senioren!

Maandag, 11 maart 2024

Een nieuw seizoen staat weer voor de deur.. Langzaam wordt het ook iets behagelijker aan de waterkant...mits het eindelijk een keer droog blijft! Toch gaat het echt beginnen zondag bij de senioren! Hopelijk weer volle bak en mooie vangsten... Tijden ect.. kijk verder.

Zondag zal het clubhuis weer om iets over 6 uur open zijn!  Bakkie koffie staat klaar!

06.45    uur Loten
08.00    uur Start wedstrijd
12.00    uur Eind wedstrijd

Na afloop zullen de gehaktballen en frikandelletjes weer warm voor U klaar staan.

Ook is er weer de mogelijkheid om te poulen!  Een leuk spelletje voor € 1,00. en heel veel plezier!

Vergeet je niet op te geven bij Bert van Vorsselen voor vrijdagavond 20.00 uur.

Voor de rest wensen wij alle deelnemers heel veel succes en plezier!