Nieuwe website H.s.v. de Snoek

Zaterdag, 4 februari 2012

Daar is hij dan... de nieuwe website van Hsv de Snoek.

We zijn al geruime tijd bezig met de nieuwe website voor onze vereniging. en deze staat nu dan eindelijk online zoals U ziet!
Er zijn veel dingen veranderd, in vergelijking met de vorige website. kijk gerust rustig rond en geniet ervan..
Hij staat nog in de steigers, en is nog niet volledig bijgewerkt en foutloos, maar we zijn druk er mee bezig.
De aankomende dagen, kunt U ook nog het een en ander verwachten... meer foto's, nieuws, ijspret en meer info viswateren..

Het  is nu hsvdesnoekgendt.mijnhengelsportvereniging.nl  zonder WWW. maar vanaf as. maandag zal het:
www.hsvdesnoekgendt.nl zijn.

Heeft U nog suggesties, mededelingen of mist U nog iets op de website.
Mail dan even naar hsvdesnoekgendt@gmail.com

Met vriendelijke groet,
Coen