Dagvergunningen

Dag vergunningen zijn te verkrijgen bij:
Bert van Vorsselen
Plechelmastraat 24
6691 XM GENDT
tel: 0481-421043

Kosten dagvergunning: € 7,50

Aantal regels/beperkingen voor de Dagvergunning:

1.Zwembad Walburgen. Zwemgedeelte van 15 mei tot 15 september verboden te vissen. Vissen in de gesloten tijd op het zwemgedeelte wordt bestraft met directe schorsing !! Op 27 en 28 juni 2020 is het vissen op Walburgen verboden ivm de triatlon. Ook hier is het  LOODVRIJ VISSEN.
2.Gat van Huisman. 3.Gat van Hulhuizen. 4. Het Lange Gat. 5. Het Gat van Buurman en het Rommelgat. 6. De Snap 7. De Strang. 8 en 9 Beide zijden van de Kaaksedam.
10.Het lange gat van de Zandberg. 13. Gat aan de Kommerdijk alleen te bevissen vanaf de dijkzijde. 14. Schone Gat. Alleen aan de oostzijde (gekleurde zijde op lijst van wateren).
In alle bovenstaande wateren is nachtvissen verboden met een Dagvergunning.
11.De Kanovijver, hier mag alleen gevist worden met ’n vliegenhengel, vaste stok of matchhengel voorzien van een dobber die het lood (Loodvrij) kan dragen. Tevens is het verboden om vis in een leefnet te hebben, tenzij de vereniging hier toestemming voor heeft gegeven. Nachtvissen is hier verboden!
Meenemen van vis is ten strengste verboden.
In al onze binnenwateren geldt een meeneem verbod! De vis dient in het zelfde water weer teruggezet te worden.
12.Rivier de Waal, vanaf de kop van Pannerden tot de eerste schoorsteenpijp in Haalderen.
Er mag 1 snoek of 2 snoekbaarzen worden meegenomen.
Op Scheepswerf Vahali mag niet gevist worden.
Op camping Waalstrand mag, tijdens het Kampeerseizoen, niet gevist worden.
Auto’s mogen niet geparkeerd worden op de camping.
Op krib 23 mag niet worden gevist.
NACHTVISSEN IN DE WAAL IS VERBODEN!
Bij overtreding kan door de controleur uw vergunning worden ingenomen.
Bij bedreigen van controleurs wordt altijd de politie gewaarschuwd.
Het vissen met meer dan twee hengels en karperen met gevlochten lijn is verboden.
Gevangen karper dient onmiddellijk terug gezet te worden.

Maak van de waterkant geen vuilnisbelt en maak geen herrie aan de waterkant. Bij het niet nakomen van deze regels kunnen we de vergunningen, om te mogen vissen, kwijtraken.

Wilt U wel graag nachtvissen of vaker in onze wateren vissen, kunt U altijd Lid worden van onze vereniging!