Uitslag 5e Koningswedstrijd

Maandag, 11 juni 2012

Afgelopen zondag 10 juni werd ge 5e koningswedstrijd gevist. Prima visweer, maar de vis is nog steeds niet echt los.

Op zondag 10 juni werd de vijfde koningswedstrijd bij de senioren gevist.
Wederom was de opkomst goed , 36 enthousiaste vissers hadden de moeite genomen om een ochtentje te gaan vissen.

Het weer was goed, Bij vlagen lekker maar de vis......is nog steeds niet echt los.
Er werd in totaal kilo vis gevangen.
Het werd de dag van de Jan Petersen......Op de onderkanten werd Jan Peters Huissen eerste met 10.600 kg, Geert arends kwam 600 gr te kort en werd daarmee 2e. Aan de bovenkanten was het Jan peters Gendt die 20 kg bij elkaar ving en daarmee ruim eerste werd!

Klik hier voor de uitslag