HSV de SNOEK geeft Visles op de Vonkenmorgen!

Zondag, 29 mei 2016

Onze Vismeerster Wim en Martin de Man hebben afgelopen week 3 dagen lang visles gegeven bij 3 groepen 8 van basisschool de Vonkenmorgen!

Afgelopen week heeft onze vismeester Wim Rutten samen met z'n assistent Martin de Man drie klassen van de Vonkenmorgen in drie dagen tijd voorzien van vislessen. Ze hebben de groepen 8 een kijkje gegeven in het onderwater leven en welke vissoorten er allemaal in de Nederlandse wateren rond zwemmen. Hoe je de vissen het beste kunt vangen en weer op een nette manier moet onthaken.
Alle kinderen kregen een goodie bag, met daarin allemaal handige boekjes met tips en uitleg, ook zat er een tuigje in waar ze de volgende keer mee kunnen vissen.
Alle drie de groepen komen nog een keer een paar uurtjes vissen onder begeleiding van volwassen wedstrijdvissers.
Deze zullen plaats vinden op 10 Juni.
Voor deze dag zijn we nog op zoek naar wedstrijdvissers die bereid zijn om deze kids te helpen.
U kunt zich melden bij WIm Rutten.

Wij als bestuur bedanken we onze Vismeester Wim, en natuurlijk ook Martin voor het geven van de lessen!!