Rotzooi zwembad!!!!!

Zaterdag, 8 september 2012

Geachte vissers (liefhebbers van de natuur)

We hebben als bestuur een rondje gemaakt om het zwembad walburgen.
We hebben daar als eerste met zijn alle zitten genieten van dat mooie stukje natuur wat wij als vereniging mogen gebruiken van de gemeente.

Na dat we een mooi aantal dikke karpers boven water hebben zien springen zijn we verder gegaan met onze ronde.
Tot onze grote schrik kwamen we aan de kant van de kommerdijk op een complete vuilstort terecht.
We hebben daar maar liefst 5 grote vuilniszakken met vuil opgeraapt.

Van blikjes, tot flessen bier en van plastic bestek tot pakken melk en vla, blikken maïs lege verpakkingen boilies, pakjes shag en nog veel van deze producten die niet in onze natuur thuis hoort.
Ook werd er in een gat in de grond ruim een halve vuilniszak huisvuil gestort dit kunnen wij als vereniging niet accepteren.

We zullen hier ook vaker controles uit laten voeren en er zullen vissers voor ons een oogje in het zeil laten houden.
Als er vissers betrapt worden of aangegeven worden bij onze vereniging dan zullen daar passende maatregelen mee worden genomen.
Mensen we hebben walburgen weer schoon nu ,dus dit willen we graag zo houden . En voor de vissers die daar langere tijd zitten aan de waterkant, alles wat je mee brengt van thuis kon op de heenweg ook in auto dus terug moet ook lukken toch.
Gewoon even een vuilniszakje in de tas en neem je spullen netjes mee naar huis. Dan hoef je de volgende keer niet in je eigen rotzooi te zitten en de andere ook niet.

MENSEN LET HIER OP EN LET OOK OP ANDERE DURF GERUST JE MOND OPEN TE TREKKEN.!!!!!!!!!!!!!

BESTUUR HSV DE SNOEK