Feestje!!!!

Dinsdag, 2 oktober 2018

Op zaterdag 20 oktober zal er weer de feest"avond" worden georganiseerd! Dit jaar in ons eigen clubgebouw en niet s'avonds maar s'middags! Lees snel verder! Want U moet komen!

Ook dit jaar is er zoals elk jaar weer een eindfeest! Na vele jaren bij de Klok Horeca Gendt te hebben gefeest en genoten werd het tijd voor iets nieuws! Op zaterdag 20 oktober zal er dan weer een afsluitend feest worden georganiseerd door onze feestcommissie. Dit keer niet in de avond maar van 16.00 uur tot 21.00 uur! En wel in ons Clubgebouw!
Iets heel anders! En misschien wel een stuk leuker!

We zouden het dan ook heel erg leuk vinden als veel leden, wedstrijdvissers, vrijwilligers en introducés op zaterdag 20 oktober een borreltje komen drinken op een goed jaar! Zo zullen ook weer de Koning en Koningin en andere prijswinnaars worden gehuldigd.

Aangezien het feest ook in de tijd valt dat er gegeten moet worden, heeft de feestcommissie ook voor het eten gezorgd!

Omdat we het feestje nu in ons eigenclubgebouw houden kunnen we nog meer voor onze leden betekenen. Zo zal de consumptie prijs voor alles dranken op € 1,00 worden afgerond en is er voor t eten gezorgd!

Ook zal er weer een mooie verloting zijn!

Geef Uzelf dus snel op via de mail hsvdesnoekgendt@gmail.com of bij Bert v Vorsselen 0481421043

We zouden het heel erg leuk vinden als U allen komt!

Tijd:            16.00 uur tot ± 21.00 uur

Waar:          Clubgebouw HSV de SNOEK (poelwijklaan 12)

Entree:       Gratis voor Leden incl aanhang. (€ 7,50 voor introducés)

Consumpties € 1,00 -- Huldigingen -- Eten (gratis) -- Loterij.