Contributie 2019

Maandag, 5 november 2018

Aankomende week zal de contributie bij de automatische incasso's worden afgeschreven. Leden die geen incasso hebben zullen eind november een brief ontvangen.

De landelijke afdracht wordt voor het eerst sinds het ontstaan van de VISpas verhoogd, deze wordt uitsluitend voor de VISpas €1,00 hoger. De landelijke afdracht voor de Extra VISpas en JeugdVISpas blijft gelijk. Deze aanpassingen worden automatisch verwerkt.

In de eerste week van November wordt bij de leden die een automatische incasso's hebben de contributie afgeschreven.

Volledige vispas: € 53,00
Extra vis vispas:  € 34,50

Leden die geen automatische incasso hebben zullen eind november een brief thuis krijgen voor het over maken van de contributie.
Hier worden extra kosten voor gerekend.

Wilt U volgend jaar ook een automatische incasso meld dit dan even via de email. Het scheelt U weer onkosten!

Heeft men vragen hierover of is er iets niet goed gegaan, stuur dan email naar hsvdesnoekgendt@gmail.com

dan krijgt U gelijk bericht terug!