Rommel en zwerfafval Walburgen.

Zaterdag, 23 mei 2020

Wij van hengelsport vereniging de Snoek zijn de rommel langs de waterkant nu echt meer dan zat!

Als vereniging gaan we hard optreden tegen mensen die rommel achter laten. Van vissers die rommel achterlaten wordt de vispas ingenomen. Het bestuur beslist wat er verder gaat gebeuren. Schorsing of inname vergunningen. S'avonds en de volgende ochtend zal er gecontroleerd worden.
Het zijn niet alleen de vissers ook andere recreanten en rondhangende mensen laten hun rommel rondslingeren. Onze controleurs en bestuursleden schromen het niet meer om de boa's en evt politie in te schakelen.
Laten we het netjes houden en samen genieten van het mooie water en de leuke omgeving