Vispas 2021

Woensdag, 25 november 2020

Hier even wat informatie voor de vergunning/vispas 2021..

Het aankomende jaar gaan er een aantal dingen veranderen wat betreft vispas, vergunningen en lijst van wateren..

Zoals de meeste misschien al wel hebben gezien, de automatische incasso's zijn alweer uitgevoerd en de leden die geen automatische incasso hebben krijgen allemaal een brief waarin staat hoe men moet en kan betalen.

Voor de leden die geen automatisch incasso hebben, graag zouden wij willen ,dat U zich ook aanmeld voor de automatisch incasso, dit scheelt ons enorm veel werk en onkosten. Ook voor U scheelt dit weer onkosten voor de porto.
Dus als U zich wilt aanmelden via onze mail; hsvdesnoekgendt@gmail.com   zou dat geweldig zijn!

Dan even over de vergunning.
Zoals U van ons gewend bent krijgt U altijd de Vispas EN kreeg U ook een Vergunning in "briefvorm" . Deze vergunning in briefvorm komt te vervallen. Dit was altijd een beetje dubbelop. Op die brief stonden de regels. Deze zijn vanaf half december allemaal netjes terug te vinden op onze website en in de VISplanner!

Ook de lijst van wateren komt te vervallen. De lijst van wateren incl regels is te vinden op de website maar vooral in de VISPLANNER APP op de telefoon.

Voor Leden die toch graag een lijst van wateren op papier wilt hebben kan deze ophalen bij secretariaat.
Ook de boekjes, landelijke lijst van wateren is hier af te halen.

De vispassen worden nog voor de Kerst naar U verzonden.

Voor de rest wens ik iedereen heel veel plezier met de vergunning 2021.

Hou de website in de gaten, want het bestuur heeft niet stil gezeten... Er komt veel goed nieuws voor onze Leden!