Geweldig nieuws voor alle leden!!!

Maandag, 3 mei 2021

Samen met K3 Delta zijn we tot overeenstemming gekomen dat we vanaf 3 mei 2021 mogen vissen in alle wateren van de Gendtse polder.

Wij willen Marten Smits en Hans Hooijer, van K3 Delta, hartelijk danken voor de prettige samenwerking.

Zoals menigeen weet gaat de Gendtse polder op de schop. K3 Delta gaat zand winnen en voor een nieuwe herinrichting van de polder zorgen. -- KLIK HIER --  om te zien wat er allemaal gaat gebeuren.

Op de kaart zijn de oevers aangegeven waar men mag vissen.

Ondanks alle werkzaamheden blijft er ruim voldoende water over om te kunnen vissen.

In de overeenkomst met K3 Delta, zijn de volgende regels opgenomen waar we ons aan moeten houden:

-  Toestemming om de hengelsport uit te oefenen vanaf de oevers.

-  Als vereniging staan wij er voorin, dat onze leden zich aan de wet en regelgeving houden

-  Dat de vissers geen belemmering zijn voor de bedrijfsvoering van k3 Delta.

-  De Snoek en haar leden ervoor zorgen dat de rust en de ruimtelijke kwaliteit in de breedste zin van het woord in
   de polder gewaarborgd blijft.

- Houd rekening met andere gebruikers van de polder.

- Afval en zwerfafval wat je tegenkomt ruimt men op.

- De hengelsport wordt verplicht loodvrij uitgeoefend.

- Nachtvissen mag vanaf 1 juni tot en met 31 augustus.

- Ook de veehouders verlenen toestemming om over hun gepachte grond te mogen lopen.

- Geen auto’s in de weilanden. Afrasteringen heel laten, maak gebruik van de overstapjes.

- Poorten gesloten houden. Laat de koeien met rust.

- Parkeer je auto zo dat er niemand last van heeft.

- Denk hierbij aan vrachtverkeer voor de steenfabriek en de kiepers van K3 Delta.

- Boten en Bellyboaten zijn niet toegestaan.

- Vissen met maximaal 2 hengels.

De wateren zijn binnenkort zichtbaar in de visplanner.

Bij overtreding van bovenstaande regels kan het lidmaatschap worden ontbonden.

Hieronder een afbeelding en Film hoe de polder er in de toekomst er uit zal gaan zien!