Wat een Helden!! WAALJUTTERS!!

Zaterdag, 1 april 2023

Vandaag stond de opruimdag van de Rivierjutters op t programma! Vrijwilligers van onze vereniging zetten zich weer in om alles schoon te maken in een bepaald gebied langs de rivier! Een diepe buiging, want wat een pens met regen hebben ze over zich heen gehad! Alles voor een schone natuur!! Foto's!!

Maar liefs 10 volle zakken met afval en ontzetten veel los (groot) afval is meegenomen en afgegeven aan de gemeente afhaal dienst!
Al met al een geslaagde dag!  Na deze natte ochtend stond er in het Clubhuis een warm/ koud drankje klaar en een paar lekkere broodjes frikandel!!  Nogmaals Klasse mannen!!!